Wysyłka
Wysyłka
Obszary dostawy
Wysyłamy do Polski.
Koszty wysyłki (w tym ustawowy podatek VAT)
Koszt wysyłki wynosi ryczałtowo 16,95 PLN za zamówienie
Dostawa produktów do pobrania
Na dostawę produktów do pobrania mają zastosowanie następujące postanowienia
- Za produkty do pobrania (treści cyfrowe, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym) nie są naliczane koszty wysyłki.
- Dostawa następuje jako plik e-mailem w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty po zaksięgowaniu płatności).
- Produkty do pobrania można pobrać za pomocą linku przesłanego e-mailem.
Terminy dostaw
- O ile w danej ofercie nie podano innego terminu, dostawa towaru następuje w ciągu 2 - 14 dni roboczych od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty po zaksięgowaniu płatności).
- Nasze czasy dostawy na stronie internetowej służą jako wskazówka, ale nie stanowią gwarancji.
- Dostawa nie odbywa się w niedziele i święta.
- Jeśli zamówisz artykuły o różnych czasach dostawy, wysyłka nastąpi w jednej przesyłce, o ile nie ustalono inaczej. Czas dostawy będzie wtedy zgodny z artykułem o najdłuższym czasie dostawy.
Dostawa
- Transport towaru nie leży w naszym zakresie wpływu, dlatego dostawa bezpośrednio do domu nie jest gwarantowana
- W niektórych sytuacjach firma transportowa może zdecydować o udostępnieniu przesyłki do odbioru w oddziale.
- Ze względu na rozmiar paczki dostawa do Paczkomatów nie zawsze jest możliwa. Zalecamy podanie adresu prywatnego.
Błędny adres dostawy
- Przed złożeniem zamówienia należy podać poprawny i kompletny adres dostawy. Zmiana adresu po złożeniu zamówienia jest możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach.
- HEY DEAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, dodatkowe koszty ani inne problemy wynikające z błędnych informacji wysyłkowych.
Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu nieosiągalnego lub błędnego adresu, obowiązuje:
- Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.
- Zwrot kosztów zakupu w tym przypadku nie jest możliwy.
Dla sprawnej dostawy zaleca się podanie podczas składania zamówienia ważnego numeru telefonu oraz adresu e-mail, aby przewoźnik mógł się skontaktować w razie potrzeby.
Przepisy celne i importowe
- Staramy się jak najlepiej przestrzegać obowiązujących przepisów importowych w poszczególnych krajach wysyłki. Po złożeniu zamówienia nie powstają żadne dodatkowe koszty związane z cłami, podatkami ani innymi opłatami przewoźnika.
- Jeśli mimo to zostaniesz poproszony o dokonanie odpowiednich płatności, prosimy o dokładne sprawdzenie autentyczności takiego żądania. W żadnym wypadku takie żądania nie pochodzą od nas.
Zagubienie paczki
Chociaż zagubienia paczek zdarzają się rzadko, nie można ich całkowicie wykluczyć.
Zamówienie uznaje się za zagubione, gdy wystąpi jeden z następujących przypadków:
- Status przesyłki wskazuje „dostarczono”, jednak zamówienie nie dotarło do klienta. W takim przypadku należy wypełnić prawnie wiążące oświadczenie o zagubieniu. Po weryfikacji może nastąpić ponowna wysyłka. Zwrot pieniędzy w tym przypadku nie jest możliwy, możliwa jest tylko ponowna wysyłka przesyłki.
- Status wysyłki u przewoźnika nie aktualizuje się przez dłuższy czas. W takim przypadku zamówienie zostanie ponownie wysłane na koszt HEY DEAR.
W przypadku podejrzenia zagubienia paczki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zamówienia. Po upływie tego terminu nie można już zgłaszać roszczeń o wymianę lub zwrot.
Akceptowane metody płatności
- Karta kredytowa
- PayPal
- PayPal Express
W razie pytań znajdź nasze dane kontaktowe na zakładce Kontakt.