ZAMÓWIENIA
Jak zamówić w HEY DEAR?
Aby zamówić produkt, wykonaj następujące kroki:
1. Wejdź na www.heydear.pl
2. Wybierz swój produkt.
3. Spersonalizuj go według swoich życzeń.
4. Sprawdź podgląd i dodaj produkt do koszyka.
5. Kliknij "Przejdź bezpiecznie do kasy".
6. Wprowadź swoje adresy dostawy i zakończ proces płatności. Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem.
Jakie metody płatności są dostępne?
Możesz zapłacić w kasie opcjonalnie przez PayPal, Apple Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express.
Aby bezpiecznie zrealizować zamówienie, wszystkie Twoje dane są przesyłane z szyfrowaniem SSL.
Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia?
Jeśli nie możesz dokończyć zamówienia, postępuj zgodnie z tymi krokami:
1. Odśwież stronę lub spróbuj złożyć zamówienie za pomocą innej przeglądarki.
2. Proszę sprawdź, czy wszystkie wymagane pola zostały poprawnie wypełnione.
Jeśli nadal nie działa, napisz śmiało do naszego wsparcia pod hey@heydear.de. Chętnie Ci pomożemy!
Czy faktura jest dołączona do paczki?
Nie, w naszych paczkach nie dołączamy faktury. Możesz więc wysłać skonfigurowany produkt bezpośrednio do osoby, która ma go otrzymać. 🎁
WYSYŁKA
Dokąd wysyłacie?
Wysyłamy do Polski.
Ile kosztuje mnie wysyłka?
Koszt wysyłki wynosi ryczałtowo 16,99 PLN za zamówienie.
Jak długo trwa wysyłka?
Zazwyczaj projektowanie, druk i wysyłka trwają 5-8 dni roboczych. Zanim dodasz swój produkt do koszyka, zobaczysz szacowany czas dostawy pod przyciskiem "Dodaj do koszyka".
Kiedy dokładnie przyjdzie moja paczka?
Pod przyciskiem "Dodaj do koszyka" wyświetlany jest przewidywany czas dostawy.
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail, gdy Twoja paczka zostanie wysłana. Dzięki śledzeniu możesz monitorować swoją paczkę.
ZMIANY I ZWROTY
Czy mogę wprowadzić zmiany po złożeniu zamówienia?
Zmiany po złożeniu zamówienia niestety nie są już możliwe. Twoje zamówienie jest przetwarzane bezpośrednio i następnie automatycznie przekazywane do naszej produkcji. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować szybką dostawę.
Bądź więc w 100% pewny swojego wyboru i dokładnie sprawdź swój produkt ponownie w podglądzie.
Czy mogę zwrócić produkt?
Produkty spersonalizowane są prawnie wyłączone z możliwości zwrotu. Jeśli Twój produkt dotrze uszkodzony lub wystąpi błąd produkcyjny, oczywiście wymienimy produkt bezpłatnie.
Mój produkt został uszkodzony lub dostarczony o niskiej jakości. Co mam zrobić?
Tego nie powinno się zdarzyć! Prosimy, napisz do nas e-mail na hey@heydear.de i wyślij nam zdjęcie uszkodzonego produktu. Niezwłocznie rozpatrzymy Twoją sprawę i skontaktujemy się z Tobą. 😊
NAPISZ RECENZJĘ
Jak napisać recenzję na waszej stronie internetowej?
Przejdź do strony produktu, który kupiłeś. Przewiń w dół i kliknij "Napisz recenzję".
Jeśli do swojej recenzji dodasz zdjęcie, otrzymasz 20% rabatu na następne zamówienie!
Jak napisać recenzję na trustpilot?
Aby zostawić nam ocenę na trustpilot, kliknij TUTAJ.