Wysyłka
Wysyłka
Obszary dostawy
Dostawa realizowana jest do Szwajcarii.
Przepisy celne i importowe
- Staramy się jak najlepiej przestrzegać obowiązujących przepisów importowych Szwajcarii.
- Przy dostawie mogą wystąpić dodatkowe koszty związane z cłami importowymi i podatkami, jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 60 CHF. Jeśli wartość jest niższa, zamówienie zostanie dostarczone bez dodatkowych kosztów.
Koszty wysyłki (w tym ustawowy podatek VAT)
Wysyłka odbywa się do następujących krajów
- Szwajcaria: 6,95 CHF ryczałtowo za zamówienie
Dostawa produktów do pobrania
Na dostawę produktów do pobrania mają zastosowanie następujące postanowienia
- Za produkty do pobrania (treści cyfrowe, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym) nie są naliczane koszty wysyłki.
- Dostawa następuje jako plik e-mailem w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty po zaksięgowaniu płatności).
- Produkty do pobrania można pobrać za pomocą linku przesłanego e-mailem.
Terminy dostaw
- O ile w danej ofercie nie podano innego terminu, dostawa towaru następuje w ciągu 2 - 14 dni roboczych od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty po zaksięgowaniu płatności).
- Nasze czasy dostawy na stronie internetowej służą jako wskazówka, ale nie stanowią gwarancji.
- Dostawa nie odbywa się w niedziele i święta.
- Jeśli zamówisz artykuły o różnych czasach dostawy, wysyłka nastąpi w jednej przesyłce, o ile nie ustalono inaczej. Czas dostawy będzie wtedy zgodny z artykułem o najdłuższym czasie dostawy.
Dostawa
- Transport towaru nie leży w naszym zakresie wpływów, dlatego dostawa bezpośrednio do domu nie może być gwarantowana
- W niektórych sytuacjach firma transportowa może zdecydować o udostępnieniu przesyłki do odbioru w oddziale.
- Ze względu na rozmiar paczki dostawa do Paczkomatów nie zawsze jest możliwa. Zalecamy podanie adresu prywatnego.
Błędny adres dostawy
- Przed złożeniem zamówienia należy podać poprawny i kompletny adres dostawy. Zmiana adresu po złożeniu zamówienia jest możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach.
- HEY DEAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, dodatkowe koszty ani inne problemy wynikające z błędnych informacji wysyłkowych.
Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu nieosiągalnego lub błędnego adresu, obowiązuje:
- Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.
- Zwrot kosztów zakupu w tym przypadku nie jest możliwy.
Dla sprawnej dostawy zaleca się podanie podczas składania zamówienia ważnego numeru telefonu oraz adresu e-mail, aby przewoźnik mógł się skontaktować w razie potrzeby.
Zagubienie paczki
Chociaż zagubienia paczek zdarzają się rzadko, nie można ich całkowicie wykluczyć.
Zamówienie uznaje się za zagubione, gdy wystąpi jeden z następujących przypadków:
- Status przesyłki wskazuje „dostarczono”, jednak zamówienie nie dotarło do klienta. W takim przypadku należy wypełnić prawnie wiążące oświadczenie o zagubieniu. Po weryfikacji może nastąpić ponowna wysyłka. Zwrot pieniędzy w tym przypadku nie jest możliwy, możliwa jest tylko ponowna wysyłka przesyłki.
- Status wysyłki u przewoźnika nie aktualizuje się przez dłuższy czas. W takim przypadku zamówienie zostanie ponownie wysłane na koszt HEY DEAR.
W przypadku podejrzenia zagubienia paczki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zamówienia. Po upływie tego terminu nie można już zgłaszać roszczeń o wymianę lub zwrot.
Akceptowane metody płatności
- Karta kredytowa
- PayPal
- PayPal Express
- Przelew natychmiastowy (via Klarna)
- Zakup na fakturę (via Klarna)
- Zakup na raty (via Klarna)
- Polecenie zapłaty (via Klarna)
- Karta kredytowa (via Klarna)
W razie pytań znajdź nasze dane kontaktowe na zakładce Kontakt.