Wysyłka

Wysyłka

Obszary dostawy
Dostawa realizowana jest do Szwajcarii.


Przepisy celne i importowe

  • Staramy się jak najlepiej przestrzegać obowiązujących przepisów importowych Szwajcarii. 
  • Przy dostawie mogą wystąpić dodatkowe koszty związane z cłami importowymi i podatkami, jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 60 CHF. Jeśli wartość jest niższa, zamówienie zostanie dostarczone bez dodatkowych kosztów.

Koszty wysyłki (w tym ustawowy podatek VAT)

Wysyłka odbywa się do następujących krajów

  • Szwajcaria: 6,95 CHF ryczałtowo za zamówienie

Dostawa produktów do pobrania

Na dostawę produktów do pobrania mają zastosowanie następujące postanowienia

  • Za produkty do pobrania (treści cyfrowe, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym) nie są naliczane koszty wysyłki.

  • Dostawa następuje jako plik e-mailem w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty po zaksięgowaniu płatności).

  • Produkty do pobrania można pobrać za pomocą linku przesłanego e-mailem.

Terminy dostaw

  • O ile w danej ofercie nie podano innego terminu, dostawa towaru następuje w ciągu 2 - 14 dni roboczych od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty po zaksięgowaniu płatności).

  • Nasze czasy dostawy na stronie internetowej służą jako wskazówka, ale nie stanowią gwarancji.

  • Dostawa nie odbywa się w niedziele i święta.

  • Jeśli zamówisz artykuły o różnych czasach dostawy, wysyłka nastąpi w jednej przesyłce, o ile nie ustalono inaczej. Czas dostawy będzie wtedy zgodny z artykułem o najdłuższym czasie dostawy.

Dostawa

  • Transport towaru nie leży w naszym zakresie wpływów, dlatego dostawa bezpośrednio do domu nie może być gwarantowana

  • W niektórych sytuacjach firma transportowa może zdecydować o udostępnieniu przesyłki do odbioru w oddziale.

  • Ze względu na rozmiar paczki dostawa do Paczkomatów nie zawsze jest możliwa. Zalecamy podanie adresu prywatnego.

Błędny adres dostawy

  • Przed złożeniem zamówienia należy podać poprawny i kompletny adres dostawy. Zmiana adresu po złożeniu zamówienia jest możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach.
  • HEY DEAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, dodatkowe koszty ani inne problemy wynikające z błędnych informacji wysyłkowych.

    Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu nieosiągalnego lub błędnego adresu, obowiązuje:
  • Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

  • Zwrot kosztów zakupu w tym przypadku nie jest możliwy.

Dla sprawnej dostawy zaleca się podanie podczas składania zamówienia ważnego numeru telefonu oraz adresu e-mail, aby przewoźnik mógł się skontaktować w razie potrzeby.


    Zagubienie paczki

    Chociaż zagubienia paczek zdarzają się rzadko, nie można ich całkowicie wykluczyć.

    Zamówienie uznaje się za zagubione, gdy wystąpi jeden z następujących przypadków:
    1. Status przesyłki wskazuje „dostarczono”, jednak zamówienie nie dotarło do klienta. W takim przypadku należy wypełnić prawnie wiążące oświadczenie o zagubieniu. Po weryfikacji może nastąpić ponowna wysyłka. Zwrot pieniędzy w tym przypadku nie jest możliwy, możliwa jest tylko ponowna wysyłka przesyłki.

    2. Status wysyłki u przewoźnika nie aktualizuje się przez dłuższy czas. W takim przypadku zamówienie zostanie ponownie wysłane na koszt HEY DEAR.

    W przypadku podejrzenia zagubienia paczki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zamówienia. Po upływie tego terminu nie można już zgłaszać roszczeń o wymianę lub zwrot.

    Akceptowane metody płatności

    • Karta kredytowa
    • PayPal
    • PayPal Express
    • Przelew natychmiastowy (via Klarna)
    • Zakup na fakturę (via Klarna)
    • Zakup na raty (via Klarna)
    • Polecenie zapłaty (via Klarna)
    • Karta kredytowa (via Klarna)

    W razie pytań znajdź nasze dane kontaktowe na zakładce Kontakt.