Wysyłka

Wysyłka

Obszary dostawy
Dostawa jest dostępna w Hiszpanii.


Koszty wysyłki (w tym ustawowy VAT)

Wysyłka jest dostępna do następujących krajów:

  • Hiszpania: 4,95 € stała opłata za zamówienie

Dostawa produktów do pobrania

Do dostawy produktów do pobrania stosuje się następujące postanowienia

  • Do produktów do pobrania (treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym) nie stosuje się kosztów wysyłki.

  • Dostawa odbywa się jako plik przesłany e-mailem w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności z góry, po otrzymaniu płatności).

  • Produkty do pobrania można pobrać za pomocą linku wysłanego e-mailem.

Terminy dostaw

  • O ile nie wskazano inaczej w ofercie, dostawa produktów następuje w ciągu 2–14 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia (w przypadku płatności z góry, po otrzymaniu płatności).

  • Terminy dostaw podane na stronie są orientacyjne i nie stanowią gwarancji.

  • Dostawy nie są realizowane w niedziele ani święta.

  • Jeśli Twoje zamówienie zawiera artykuły o różnych terminach dostawy, zostaną one wysłane razem w jednej paczce, chyba że ustalono inaczej. W takim przypadku termin dostawy będzie odpowiadał artykułowi z najdłuższym terminem.

Dostawa

  • Transport produktów jest poza naszą kontrolą, dlatego nie zawsze możemy zagwarantować bezpośrednią dostawę do domu.

  • W niektórych przypadkach firma kurierska może zdecydować o pozostawieniu paczki do odbioru w biurze.

  • Ze względu na rozmiar niektórych paczek, dostawa do automatycznych skrytek (parcel lockers) nie zawsze jest możliwa. Zalecamy podanie adresu prywatnego.

Nieprawidłowy adres dostawy

  • Proszę upewnij się, że podałeś poprawny i kompletny adres dostawy przed finalizacją zamówienia. Zmiany adresu po dokonaniu zakupu są możliwe tylko w wyjątkowych przypadkach.
  • HEY DEAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, dodatkowe koszty ani inne problemy wynikające z nieprawidłowych danych wysyłkowych.

    Jeśli paczka zostanie do nas zwrócona z powodu nieprawidłowego lub niemożliwego do doręczenia adresu, stosuje się następujące warunki:
  • Koszty nowej wysyłki ponosi kupujący.

  • W tym przypadku zwrot kwoty za zakup nie jest możliwy.

Dla bezproblemowej dostawy zalecamy podanie ważnego numeru telefonu i adresu e-mail podczas procesu zakupu, aby firma kurierska mogła się skontaktować w razie potrzeby.


Przepisy celne i importowe

  • Staramy się przestrzegać przepisów importowych kraju dostawy w możliwym zakresie. Po złożeniu zamówienia nie powstają dodatkowe koszty związane z cłami, podatkami ani innymi opłatami przewoźnika.

  • Jeśli mimo to otrzymasz prośbę o zapłatę, dokładnie sprawdź jej autentyczność. W żadnym wypadku takie prośby nie pochodzą od nas.

    Zagubienie paczki

    Chociaż zagubienie paczek zdarza się rzadko, nie można go całkowicie wykluczyć.

    Zamówienie uważa się za zagubione, jeśli wystąpi jeden z następujących przypadków:
    1. Status wysyłki wskazuje „dostarczono”, ale zamówienie nie dotarło do klienta. W takim przypadku należy wypełnić prawnie wiążące oświadczenie o zagubieniu. Po weryfikacji zostanie dokonana ponowna wysyłka. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy, tylko ponowna wysyłka.

    2. Status wysyłki nie jest aktualizowany przez dłuższy czas. W takim przypadku zamówienie zostanie wysłane ponownie bez dodatkowych kosztów dla klienta.

    Jeśli podejrzewasz zagubienie paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zamówienia. Po tym terminie nie będzie można zgłosić reklamacji dotyczącej wymiany ani zwrotu.

    Akceptowane metody płatności

    • Karta kredytowa
    • PayPal
    • PayPal Express
    • Natychmiastowy przelew (za pośrednictwem Klarna)
    • Płatność na fakturę (za pośrednictwem Klarna)
    • Płatność ratalna (za pośrednictwem Klarna)
    • Polecenie zapłaty (za pośrednictwem Klarna)
    • Karta kredytowa (za pośrednictwem Klarna)

    Jeśli masz pytania, znajdziesz nasze dane kontaktowe na karcie Kontakt.