Wysyłka
Wysyłka
Obszary dostawy
Dostawa jest dostępna na terenie Polski.
Koszty wysyłki (zawierają ustawowy podatek VAT)
Wysyłka jest dostępna do następujących krajów:
- Polska: 4,95 € ryczałtowo za zamówienie
Dostawa produktów do pobrania
Obowiązują następujące zasady dotyczące dostawy produktów do pobrania:
-
W przypadku produktów do pobrania (treści cyfrowe, które nie są dostarczane na fizycznym nośniku) nie są naliczane koszty wysyłki.
-
Dostawa odbywa się w formie pliku przesłanego e-mailem w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty – po zaksięgowaniu płatności).
-
Produkty do pobrania mogą zostać pobrane poprzez link przesłany e-mailem.
Terminy dostawy
-
O ile w danej ofercie nie podano innego terminu, dostawa towaru następuje w ciągu 2–14 dni roboczych od zawarcia umowy (w przypadku przedpłaty – po zaksięgowaniu płatności).
- Podane na stronie internetowej terminy dostawy mają charakter orientacyjny i nie stanowią gwarancji.
- Dostawa nie jest realizowana w niedziele i święta.
- Jeśli zamówisz produkty o różnych terminach dostawy, wysyłka nastąpi w jednej przesyłce, o ile nie uzgodniono inaczej. Termin dostawy zostanie wówczas określony na podstawie produktu o najdłuższym czasie realizacji
Dostawa
- Transport towarów pozostaje poza naszym wpływem, dlatego nie możemy zagwarantować doręczenia bezpośrednio do domu
- W niektórych przypadkach firma kurierska może zdecydować o udostępnieniu przesyłki do odbioru w oddziale.
- Ze względu na rozmiar paczki dostawa do paczkomatów nie zawsze jest możliwa. Zalecamy zatem podanie adresu prywatnego.
Nieprawidłowy adres dostawy
- Przed złożeniem zamówienia należy upewnić się, że podany adres dostawy jest poprawny i kompletny. Zmiana adresu po złożeniu zamówienia jest możliwa tylko w wyjątkowych przypadkach.
- HEY DEAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, dodatkowe koszty ani inne problemy wynikające z błędnych danych adresowych.
Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu nieprawidłowego lub niedoręczalnego adresu, obowiązują następujące zasady:
- Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.
- Zwrot ceny zakupu w tym przypadku nie jest możliwy
Dla sprawnego doręczenia zaleca się podanie prawidłowego numeru telefonu oraz adresu e-mail podczas składania zamówienia, aby firma kurierska mogła się skontaktować w razie potrzeby.
Przepisy celne i importowe
-
Stosujemy się do obowiązujących przepisów celnych i importowych danego kraju dostawy w możliwie najlepszy sposób. Po złożeniu zamówienia nie powstają żadne dodatkowe koszty związane z cłami, podatkami ani innymi opłatami pobieranymi przez firmę kurierską.
- Jeśli jednak zostaniesz poproszony o dokonanie takich płatności, prosimy dokładnie sprawdzić autentyczność takiej prośby. W żadnym przypadku żądania te nie pochodzą od nas.
Utrata paczki
- Status przesyłki wskazuje „dostarczono”, ale zamówienie nie dotarło do klienta. W takim przypadku należy wypełnić prawnie wiążące oświadczenie o utracie. Po weryfikacji możliwa jest ponowna wysyłka. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy – wyłącznie ponowne nadanie przesyłki.
- Status przesyłki u przewoźnika nie aktualizuje się przez dłuższy czas. W takim przypadku zamówienie zostanie ponownie wysłane na koszt HEY DEAR.
W przypadku podejrzenia zagubienia paczki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu nie przysługuje prawo do wymiany ani zwrotu.
Akceptowane metody płatności
- Karta kredytowa
- PayPal
- PayPal Express
- Przelew natychmiastowy (za pośrednictwem Klarna)
- Zakup na rachunek (za pośrednictwem Klarna)
- Zakup na raty (za pośrednictwem Klarna)
- Polecenie zapłaty (za pośrednictwem Klarna)
- Karta kredytowa (za pośrednictwem Klarna)
W przypadku pytań prosimy o kontakt – nasze dane znajdziesz w zakładce Kontakt.